Ga naar content
Start making impact! Bekijk onze vacatures!
Terug naar overzicht nieuws

Jaarverslag 2019: enabling growth, enabling change

Samen met 149 nieuwe portfoliobedrijven realiseerde de BOM in 2019 economische en maatschappelijke impact in de vorm van 2.465 nieuwe banen, 315 miljoen aan geïnvesteerd vermogen en 426 kiloton C02-reductie. Waar corona het uiterste vraagt van ons aanpassingsvermogen, proberen we misschien juist in 2020 impactvol ondernemen nog meer kracht bij te zetten.

Jaarverslag

Het jaarverslag van de BOM staat 'live'. Aan de hand van klantverhalen, podcasts, videos en uitgebreide achtergronden loodsen we je langs de impact die BOM in 2019 realiseerde. Dat deden we natuurlijk niet alleen. Samen met onze portfoliobedrijven en partnerorganisaties sloten we een mooi jaar af en gaan we vol goede moed de uitdagingen van 2020 aan.

Highlights

Benieuwd naar wat we samen allemaal gerealiseerd hebben. Bekijk de klantverhalen van onder meer Additive Industries, Delta Electronics, Bavelse Berg, Sirius Medical en SamanTree of duik in maatschappelijke thema's als de energietransitie, gezonder ouder worden of voedselverwaarding.

Benieuwd hoe de BOM zorgt voor impact?

Jaarverslag 2019

Meer weten?