Menu

U heeft een klacht over de BOM?

Als Brabantse Ontwikkelings Maatschappij (BOM) geven we samen met onze partners dagelijks vorm aan een duurzame versterking van de Brabantse economie. Onze 90 medewerkers doen dit dag in dag uit met grote inzet en veel plezier. Toch kan het gebeuren dat uw contact met de BOM niet naar volle tevredenheid is verlopen.

Uiteraard is de betreffende medewerker dan uw eerste aanspreekpunt, maar het kan voorkomen dat een gesprek niet leidt tot een werkbare oplossing. In dat geval horen wij graag van u wat er beter kan of wellicht anders moet. Soms is een goed gesprek voldoende om uw onvrede weg te nemen. Als dit niet afdoende is, dan hebben we een klachtenregeling.

Hoe dient u uw klacht in?

U maakt uw klacht kenbaar door een email met korte toelichting te sturen naar klacht@bom.nl 

Wat gebeurt er met uw klacht?

  • Uw klacht wordt in behandeling genomen door de directie van de BOM. U ontvangt hierover binnen 2 werkdagen een bevestiging per mail.
  • Binnen 10 werkdagen ontvangt u bericht over onze bevindingen en eventuele vervolgstappen.


Met vriendelijke groet,

Jan Pelle, algemeen directeur
Mike van Meurs, financieel en operationeel directeur
Miriam Dragstra, directeur Capital